Michał imbierowicz, executive creative director, i Anna Roman, associate strategic director, rozstają się z grupą Havas Worldwide – wynika z naszych informacji.
Imbierowicz jest szefem kreacji w Havas Worldwide Warsaw od maja 2014 r. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Przed przejściem do tej agencji przez cztery lata pracował w Saatchi & Saatchi. Wcześniej był związany także m.in. z G7, DDB oraz Ogilvy One i Young & Rubicam Brands, gdzie pełnił funkcję dyrektora kreatywnego. Jego obowiązki przejmie prawdopodobnie Jakub Zielecki, deputy creative director.
Anna Roman w Havas Worldwide pracuje od kwietnia 2010 r. Od ponad dwóch lat na stanowisku associate strategic directora. Wcześniej związana była z agencjami Publicis, TBWA i Euro RSCG.
We wczorajszym wydaniu MMP24 informowaliśmy również o odejściu z Havas Worldwide Marka Staniszewskiego, chief strategy officera. Przedstawiciele grupy nadal nie komentują naszych informacji.