Kraj

Michał Janczewski awansuje w VML Poland na stanowisko influencers relations lead

Jest to nowo utworzona funkcja w dziale strategicznym.

VML Poland rozwija swoje struktury odpowiedzialne za kampanie realizowane z blogerami i liderami opinii. Nowe stanowisko influencers relations lead powierzono Michałowi Janczewskiemu, który od dwóch lat pracuje w VML Poland. Poprzednio pełnił funkcję community creative.

– Postanowiliśmy zmienić organizację tego typu projektów z trzech powodów: skali, ambicji międzynarodowych i rozwoju rynku. Rocznie realizujemy prawie sto projektów, angażując do nich ponad 1,5 tys. liderów opinii. Bardzo wielu klientów uznaje je za stały element swojego planu marketingowego. Przygotowujemy się też do wprowadzenia podobnych usług na skalę europejską – wyjaśnia powody decyzji Michał Wolniak, chief strategy officer VML Poland.

Janczewski jest autorem książki “CeWEBryci. Sława w sieci”, kulturoznawcą, badaczem mediów i jak sam się określa – internetofilem. Ukończył SWPS.