Kraj

Michał Kaliściak i Sylwia Rytel nowymi liderami social media 180heartbeats + Jung v. Matt

Dawid Kaźmierczak odchodzi z agencji.

Fot. Michał Murawski
180heartbeats + Jung v. Matt wzmocniła kompetencje social media, zatrudniając nowe osoby i powołując dwóch liderów z kilkuletnim doświadczeniem oraz zróżnicowanymi kompetencjami – Michała Kaliściaka i Sylwię Rytel. Dawid Kaźmierczak po półtora roku pracy w agencji odchodzi, by rozwijać własny projekt.

Michał Kaliściak jako head of content & moderation, pracujący w 180heartbeats + Jung v. Matt od pięciu lat i związany z nią od początku swojej kariery zawodowej, wnosi ze sobą doświadczenie tworzenia treści m.in. dla marek: Burger King, Red Bull Mobile, Clouds Fest by Glo, Ben & Jerry’s, Husqvarna. Razem z Raquel Loreną Colmenares, social media managerem, będą rozwijać w social mediach pomysły doświadczeń angażujących konsumentów dla klientów agencji. Wspiera ich Natalia Gotowska, junior community manager, i nowa osoba w agencji (wcześniej pracowała w PGE Narodowy, obsługując medialnie wydarzenia komercyjne).

Sylwia Rytel jako social media supervisor, która właśnie dołączyła do 180heartbeats + Jung v. Matt, wnosi 8-letnie doświadczenie pracy w koordynacji projektów digital. Pracowała w Isobarze, Greyu, a ostatnio po stronie klienta w Huawei, gdzie koordynowała komunikację w social mediach marki. Wcześniej pracowała także dla Tymbarka oraz firmy Mattel. W agencji będzie zarządzała projektami social media oraz współpracą z influencerami. Jej zespół tworzą także Adrianna Kosmala, community manager, pracująca od półtora roku w agencji, oraz Paula Kamińska, junior social media project manager (w reklamie od trzech lat, wcześniej w They.pl i Aliganzie obsługiwała New Balance, CCC, Lirene, The Body Shop, Swarovski, Velux, Philips).   

Natomiast Dawid Kaźmierczak, social media & PR director, z końcem listopada kończy współpracę ze 180heartbeats i chce się zaangażować w swój autorski projekt. – Dawid wniósł unikatowe doświadczenie, pasję i mnóstwo wspaniałej energii – mówi Magdalena Kozanowska, managing director & partner, 180heartbeats. – Miał istotny wkład w rozpoczęcie współpracy z BNP Paribas, Glo, Red Bull Mobile, wzmocnił ofertę influencerów. Razem zrealizowaliśmy ważne społecznie kampanie dla Zalando, gdzie osiągnęliśmy ponadprzeciętne wyniki i wzrost popularności marki w mediach społecznościowych. Podobnie w przypadku projektów dla Teatru 21, Burger Kinga czy Google’a. Nadal mocno chcemy inwestować i rozwijać takie myślenie w 180heartbeats + Jung v. Matt. A Dawidowi mocno kibicujemy i życzymy wiele sukcesów w nowym projekcie – dodaje. 

Z kolei PR, tak jak przed zatrudnieniem Kaźmierczaka, będzie funkcjonował jako samodzielny zespół wspierający wszystkie kompetencje agencji. Tworzą go Magdalena Łukasiuk, head of PR, i Joanna Bauer, junior PR specialist.