Kraj

Personalia

Top news

Michał Pawłowski creative directorem w Saatchi & Saatchi

Razem z Michałem Desowskim będzie zarządzał działem kreacji. Maciej Nowicki rozstaje się z agencją.

Michał Pawłowski, który ostatnio pełnił funkcję creative directora w strukturach Publicis Groupe w Singapurze, po czterech latach wraca do agencji Saatchi & Saatchi w Polsce na stanowisko creative directora i wraz z Michałem Desowskim będzie zarządzał działem kreacji.

Pawłowski z branżą reklamową związany jest od 16 lat. Zaczynał w agencji PZL, a w latach 2010-2018 pracował w Saatchi & Saatchi, w której ostatnie cztery lata zajmował stanowisko deputy creative directora. Teraz przejmie obowiązki Maćka Nowickiego, który rozstaje się z agencją.

Michał Pawłowski ma na koncie ponad 50 wyróżnień i nagród zdobytych w najważniejszych konkursach branżowym takich jak Effie (m.in. Grand Prix), KTR czy Innovation. W Polsce pracował dla takich klientów jak m.in.: IKEA, Microsoft, Alior oraz Polkomtel, a w Singapurze dla Reckitt, P&G, Disney, Abbott i Health Promotion Board. Od 2018 r. zdobywał doświadczenie agencyjne na poziomie globalnym, tworząc kampanie na wszystkie kraje regionu Azji Południowo-Wschodniej, Australii i Chin, jak również lokalne – singapurskie. Będzie pracował nad rozwojem Re:Imagine – nowej oferty Saatchi & Saatchi, w ramach której rozwijanych jest wiele usług, między innymi w obszarach customer experience, data driven creativity, creative tech czy content creation.