Michał Piwowarczyk od 2018 r. koordynował całościową obsługę digitalową marki Play jako group account supervisor. Wśród efektów prac jego zespołu warto wspomnieć o stworzeniu strategii komunikacji marki Play w social mediach i stałą obsługę operatora w tym obszarze, zrealizowanie 24-godzinnego livestreamu jako element corocznej kampanii “Play dla WOŚP”, przygotowanie projektu “Play Your Way” w ramach promocji Play na Pol’and’Rock Festival czy “Akademię TeamPlay” z udziałem influencerów. Projekty prowadzone pod nadzorem Michała były wielokrotnie doceniane i nagradzane w konkursach digitalowych i kreatywnych, m.in. Mixx Awards, Effie, KTR, Kreatura, Golden Arrow, MP Power Awards.
Na nowym stanowisku, oprócz dalszej stałej obsługi marki Play w digitalu, nadzoruje także pracę zespołów odpowiedzialnych za nowego klienta agencji – markę piwa Namysłów, która właśnie wystartowała z kampanią, oraz pozyskany w tym roku do obsługi brand Virgin Mobile Polska.