Kraj

Michał Żebrowski i Borys Szyc w nowej kampanii McDonald's [wideo]

Aktorzy zakładają się, który zna się bardziej na burgerach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3retIDilxzk%22%7D
Wczoraj wystartowała nowa kampania promująca linię burgerów Maestro sieci McDonald’s. W kampanii można zobaczyć Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego zakładających się o to, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ulubionej burgerowni. Przegrany będzie musiał zrobić coś, czego naprawdę nie lubi. Wideo będzie emitowane w telewizji i internecie. Dodatkowo kampania wspierana jest 6-sekundowymi formatami wideo. 
To kolejny spot z wyróżniającej się serii, reżyserowany przez Jana Komasę. W poprzedniej realizacji Tomasz Karolak z pomocą McDonald’s wkręcił swoją koleżankę Kasię Zielińską, zabierając ją na burgera do miejsca, którego raczej się nie spodziewała. 
Za realizację kampanii odpowiada agencja DDB, druk materiałów POS po stronie agencji Gutenberg, produkcja kampanii digital – Happy Endians, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, działania PR prowadzi agencja  24/7 Communications.