Mieczysław Prószyński, jeden ze współudziałowców spółki Prószyński i S-ka, której magazynową część zakupiła na początku br. Agora SA, stworzył nową firmę. Jest to spółka Prószyński Media. Początkowo będzie się zajmowała szeroko pojmowaną działalnością promocyjną, przede wszystkim proponowaniem mediom i innym klientom niestandardowych form oraz narzędzi reklamy i promocji. Kierownictwo firmy stanowią Maciej Makowski i Anna Derengowska, oboje wywodzący się z Prószyński i S-ka. Maciej Makowski był poprzednio dyrektorem generalnym czasopism w Prószyńskim, a następnie zastępcą dyrektora ds. czasopism kolorowych w Agorze. Anna Derengowska zajmowała stanowisko kierownika działu promocji czasopism Prószyńskiego, a później pracowała na tym stanowisku w Agorze. Po odejściu obojga wymienionych osób z Agory Mieczysław Prószyński zaproponował im współpracę i stworzenie nowego formatu usług na rynku. Anna Derengowska tak określiła główny cel nowej spółki: “Doświadczenie w minimalizacji kosztów i maksymalizacji efektów, wyniesione z pracy w miesięcznikach Prószyński i S-ka, może teraz być przeniesione na wielu nowych klientów i partnerów”. (KP)