Kraj

Międzychód startuje z pierwszą kampanią TV

Komunikację marki, która po wielu latach wraca na rynek, przygotowały Just, AdStone, MEC i Q&A Consulting.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fo594zjuuazM%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%26controls%3D0%26showinfo%3D0%22%7D
To pierwszy spot telewizyjny w historii marki Międzychód. Ma wesprzeć ogólnopolski launch produktów. Firma produkująca przetwory warzywne i dania gotowe Międzychód wznawia produkcję po trzech latach przerwy. Tym razem pod swoją dawną marką. Tomasz Nowicki, biznesmen, właściciel firmy Pozbruk, który jest nowym inwestorem w firmie przetwórczej, kupił linie produkcyjne i zainwestował we wznowienie działalności.

Kampania reklamowa marki potrwa do końca listopada, obejmie telewizję i internet. Marketer podkreśla w spocie lokalność, naturalne składniki i “smak jak dawniej”. Strategię komunikacji oraz scenariusz spotu przygotowała agencja Just, za zakup mediów odpowiada MEC. Międzychód współpracuje też z agencją AdStone, która odpowiada za social media, oraz Q&A Communications, która dba o kompleksową obsługę PR.

Fabryka w Międzychodzie funkcjonowała od 1904 r. Pod koniec 2000 r. w ramach prywatyzacji amerykański koncern HJ Heinz przejął Zakłady Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego w Międzychodzie. Unowocześnił zakład i zaczął produkować tam przetwory pod marką Pudliszki. W 2011 r. Amerykanie zdecydowali jednak przenieść linie produkcyjne do fabryki w Pudliszkach, a zakład w Międzychodzie wystawili na sprzedaż. Tomasz Nowicki, kupując fabrykę, zapowiadał, że pracę znajdzie w niej ok. 250 osób.