To pierwszy spot telewizyjny w historii marki Międzychód. Ma wesprzeć ogólnopolski launch produktów. Firma produkująca przetwory warzywne i dania gotowe Międzychód wznawia produkcję po trzech latach przerwy. Tym razem pod swoją dawną marką. Tomasz Nowicki, biznesmen, właściciel firmy Pozbruk, który jest nowym inwestorem w firmie przetwórczej, kupił linie produkcyjne i zainwestował we wznowienie działalności.
Kampania reklamowa marki potrwa do końca listopada, obejmie telewizję i internet. Marketer podkreśla w spocie lokalność, naturalne składniki i “smak jak dawniej”. Strategię komunikacji oraz scenariusz spotu przygotowała agencja Just, za zakup mediów odpowiada MEC. Międzychód współpracuje też z agencją AdStone, która odpowiada za social media, oraz Q&A Communications, która dba o kompleksową obsługę PR.
Fabryka w Międzychodzie funkcjonowała od 1904 r. Pod koniec 2000 r. w ramach prywatyzacji amerykański koncern HJ Heinz przejął Zakłady Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego w Międzychodzie. Unowocześnił zakład i zaczął produkować tam przetwory pod marką Pudliszki. W 2011 r. Amerykanie zdecydowali jednak przenieść linie produkcyjne do fabryki w Pudliszkach, a zakład w Międzychodzie wystawili na sprzedaż. Tomasz Nowicki, kupując fabrykę, zapowiadał, że pracę znajdzie w niej ok. 250 osób.