Kraj

Międzynarodowa kampania Publicis Worldwide Polska dla Dacii [wideo]

Reżyserem spotów jest Kuba Zarzycki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_Z80GorGGG0%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Rusza kampania wizerunkowa serwisu Dacii. Serwis Dacia oferuje platformę online – Dacia Shop z “ofertą uszytą na miarę”, która pozwala umówić się na wizytę u wybranego dilera, a także wybrać jeden z trzech pakietów przeglądów. Informuje o tym kampania przygotowana przez agencję Publicis Worldwide Polska na cztery rynki: polski, czeski, słowacki i węgierski. Działania będą realizowane w internecie oraz serwisach Dacii.

Na potrzeby kampanii agencja stworzyła serię materiałów wideo, które będą wykorzystywane w komunikacji digital i w mediach społecznościowych. Produkcję materiałów powierzono studiu Filmokracja. Reżyserem spotów jest Kuba Zarzycki. Za planowanie mediów odpowiada OMD.