Kraj

Mikołaj na wakacjach smakuje Pepsi [wideo]

Rusza letnia kampania marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkxYnWgtUbIw%26list%3DUUfyP8apqnhMEknP_L24A9-w%22%7D
Ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa 360°, która ma wspierać tegoroczną edycję Wyzwania Smaku Pepsi. To regularnie przeprowadzana akcja, w której konsumenci próbują Pepsi i konkurencyjnego napoju.

W tym roku jednym z bohaterów akcji jest Święty Mikołaj. Marketer zapowiada również, że tegoroczną nowością akcji jest możliwość spróbowania napojów typu cola w wersji bez dodatku cukru.
Kampania obejmuje działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych, a także działania OOH oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowane są eventy, konkursy oraz działania PR.
Adaptację reklamy przygotowała agencja BBDO, planowaniem i zakupem mediów zajął się Media Direction OMD, strategię działań marketingowych w internecie przygotował Digital One, a materiały POS opracowała agencja Pink Pepper Media. Działania public relations prowadzi Questia, natomiast eventy Wyzwania Smaku Pepsi organizuje agencja Ewesa.