Kraj

Milka dzieli się delikatnością w świątecznej kampanii

Działania reklamowe dla marki realizuje Mindshare we współpracy z TVN Warner Bros Discovery. Tradycyjny spot przygotowała agencja Wieden + Kennedy.

Milka (Mondelez) rozpoczęła świąteczne działania reklamowe, obejmujące poza tradycyjnymi mediami (aktywacja w TV i digitalu) także: zbiórkę charytatywną wspieraną przez influencerów, wydanie specjalne “Milionerów” w telewizji TVN oraz product placement kalendarza adwentowego wielkoformatowych rozmiarów na planie filmu “Listy do M.”.

W ramach wielokanałowych działań za pośrednictwem platformy Siepomaga.pl prowadzona jest akcja charytatywna „Podzielmy się delikatnością w te Święta”, z której pozyskane fundusze przeznaczone zostaną na modernizację Domów Pomocy Społecznej, w której przebywają seniorzy. Zbiórka prowadzona jest wraz z Fundacją Święty Mikołaj, a do współpracy przy nagłośnieniu akcji zaproszeni zostali influencerzy – Marta Żmuda Trzebiatowska, Janina Dailly, Robert
Motyka, Anna Czartoryska-Niemczycka, Joanna Pachla, Anna Kalczyńska. Środki ze zbiórki będą zasilone dodatkową kwotą 400 tys. zł przez Milkę. Równolegle prowadzone są kampanie w social mediach oraz wspierająca kampania display w Onet.pl. 1 grudnia wyemitowany został specjalny odcinek “Milionerów” z udziałem aktorów z filmowej produkcji TVN. Pary Jacek Borusiński i Wojciech Malajkat oraz Agnieszka Dygant i Tomasz Karolak łącznie wygrali 250 tys. zł, które finalnie zasiliły konto fundacji TVN “Nie jesteś sam”.

Oprócz charytatywnego akcentu niestandardowe rozwiązanie zostało również zastosowane na planie najnowszej, 5 części filmu “Listy do M.”. W świątecznym miasteczku odwzorowany został dużych rozmiarów kalendarz adwentowy Milka, wpasowując się w świąteczny krajobraz scenografii. Od premiery filmu 4 listopada produkcję obejrzało ponad 1,2 mln widzów, a film nadal jest wyświetlany.

Standardowe działania reklamowe prowadzone są wielokanałowo, w TV i digital. W telewizji emitowany jest 30-sekundowy spot wizerunkowy produkcji Wieden + Kennedy, a w ramach kampanii online postawiono na emisję długich i krótkich spotów na kanale YouTube, kampanię w social mediach (na Facebooku i Instagramie) oraz kampanię displayową w aplikacji zakupowej Blix kierującej do sklepu Mondeleza na Allegro i kupslodycze.pl.

Za planowanie i zakup mediów, jak również realizację akcji charytatywnej, inicjatywę związaną z lokowaniem produktu na planie filmowym “Listów do M.” oraz przeprowadzeniem wyjątkowego wydania “Milionerów” odpowiada agencja
mediowa Mindshare we współpracy z TVN Media. Projekt specjalnego odcinka Milionerów oraz produkcji filmowej „Listy do M.” realizowany był we współpracy z TVN Warner Bros Discovery. A działania PR realizuje agencja PR Calling.