Milka, marka słodyczy z portfolio Mondeleza i oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, ponownie zachęca Polaków do kibicowania. Jedną z atrakcji, przygotowanych przez markę w ramach długofalowej kampanii są Strefy Kibica. Po raz kolejny zawitają one na stoki narciarskie, w tym już w weekend do Białki Tatrzańskiej. Relacje z Zimowych Miasteczek Milka będą transmitowane na żywo w programie TVP2 “Pytanie na śniadanie”.
Zimowe miasteczka Milki będzie można odwiedzić także w Istebnej, Dusznikach Zdroju i Stroniu Śląskim.
Milka, związana ze sportami zimowymi na świecie od blisko 25 lat, obok sponsoringu Kadry A i wsparcia młodych talentów zaplanowała także szereg działań towarzyszących, w tym loterię i konkursy konsumenckie.
Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe, w tym przygotowanie Stref Kibica, odpowiada agencja Event-factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.