Kraj

Milka na święta zachęca do dzielenia się sercem

Startują świąteczne działania promocyjne marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FP4_RWktpRwY%22%7D
Marka słodyczy czekoladowych Milka z portfolio Mondeleza startuje z kampanią świąteczną i zachęca do dzielenia się łagodnością z tymi, którzy na co dzień wspierają nas swoją cichą obecnością. Świąteczny spot, który widzowie pamiętają z ubiegłego roku, a którego akcja rozgrywa się w szkole w czasie świąt Bożego Narodzenia, opowiada historię o obdarowywaniu tych, którzy dzielą się sercem. Jedna z dziewczynek z chóru szkolnego, który przygotowuje świąteczny występ, dostrzega starania niesłyszącego woźnego, wkładającego wiele trudu w stworzenie dekoracji sceny. Dziewczynka postanawia podziękować mu, obdarowując go czekoladowym Mikołajem Milka. 
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FM2YROLuRljs%22%7D
Świąteczny spot emitowany jest w telewizji. Ponadto kreacje są odtwarzane na platformach digitalowych oraz w serwisach społecznościowych Facebook i YouTube. W tym roku marka wystartowała również z konkursem konsumenckim. W Facebooku użytkownicy będą się mogli opowiedzieć o bliskich, którzy czynią dobro na co dzień, a nie tylko od święta. Nagrodą będą słodkie podarunki od marki Milka, którymi wygrani będą mogli docenić bohaterów swoich zgłoszeń.
Globalnie kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja Wieden+Kennedy, a jego adaptacją na polski rynek agencja Carla Zuri. Za aktywności w mediach społecznościowych odpowiada agencja Liquid Thread, a za aktywację konkursową, jej komunikację w mediach społecznościowych oraz adaptację globalnych materiałów OOH – polski oddział agencji Ogilvy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działaniami PR – Big Picture.