Kraj

Milka przygotowana do świąt

Na rynek trafiają limitowane serie adwentowych słodyczy Mondeleza, a marka zapowiada największą kampanię w tym roku.

Milka przygotowana do świąt
Wystartowała nowa kampania marki Milka z portfolio Mondelez Polska, która promuje adwentową kolekcję słodyczy (kalendarz adwentowy, czekoladowe kulki, czekolada w kształcie bałwanka, Mikołaja, kulki w nadzieniem Oreo i czekolada z kostkami w kształcie choinek). Wśród proponowanych słodyczy jest m.in. adwentowy kalendarz z szeregiem aktywacji i ze specjalnie przygotowanymi piosenkami. Milka zapewnia, że to największa kampania marki w tym roku.
Działania promujące świąteczne propozycje z portfolio “Odkryj magię oczekiwania na święta” ma przypominać, że czas świąteczny rozpoczyna się znacznie wcześniej niż 24 grudnia.
Kampanii towarzyszyć będzie 60- i 30-s spot reklamowy, który można obejrzeć w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat, sieci kin Helios czy Multikino oraz w kanałach social media. Bohaterem filmu reklamowego jest mały chłopiec, który nie może doczekać się świąt. Konstruuje w tym celu wehikuł czasu, który ma przyspieszyć jego przeniesienie do czasu świąt Bożego Narodzenia. Okazuje się, że za przeniesieniem w czasie stoi rodzina chłopca. Od początku grudnia kampanii towarzyszyć będą, przygotowane przez agencję VML, animowane filmy z piosenkami śpiewanymi przez bohaterów kalendarza, m.in. renifera, sowę, wiewiórkę czy ciastka. Wszystkie będzie można usłyszeć w profilu facebookowym marki, w kanale YouTube Milki oraz w bloku reklamowym tego serwisu, a także w rozgłośniach radiowych RMF, RMF Classic.
Dodatkowym działaniem będzie kampania OOH, w której zostaną wykorzystane billboardy w dużym formacie 6×3 oraz reklama na przystankach autobusowych typu citylight. Tym razem marka postawiła również na inne, silne działania outdoorowe, za które odpowiedzialna jest agencja Event Factory. Jedną z głównych atrakcji będą 6,5-m, interaktywne adwentowe kalendarze, które są symbolem całej kampanii. Można się włączyć z nimi do zabawy od 1 do 24 grudnia w Łodzi, Poznaniu i Katowicach. Przechodnie będą mieli okazję do otwierania wielkich okienek, w których kryć się będą niespodzianki. Kalendarze będą angażować mieszkańców w przestrzeni miejskiej, przez 24 dni – to pierwszy tak długi event. Akcjom w poszczególnych miastach towarzyszyć będą inne atrakcje, m.in. świąteczne piosenki Milka czy sampling sezonowych produktów. W punktach sprzedaży będzie można odebrać specjalne kubki Milka.
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat.