Kraj

Milka w nowej kampanii kreatora smaków

Za globalną koncepcję i kreację kampanii oraz stworzenie kreatora smaku odpowiada agencja WPP All Stars, a za adaptację na polski rynek - agencja Ogilvy.

Milka w nowej kampanii kreatora smaków
Milka (Mondelez Polska) wystartowała z nową, kreatywną kampanią. Za pomocą kreatora smaków dostępnego na stronie www.kreatormilka.pl konsumenci mogą przygotować swoją własną czekoladę, wybierając ulubione smaki z listy kilkudziesięciu dostępnych składników oraz tworząc nawę swojej tabliczki. Propozycje można zgłaszać do 30 września.

Do współpracy przy projekcie marka zaprosiła cztery znane osoby (ich zadaniem będzie wybór najlepszych czekolad oraz samodzielne stworzenie i wypróbowanie ich). Wśród nich znaleźli się: dziennikarz Marcin Prokop oraz influencerzy: Magda Bereda, Jan Dąbrowski (JDabrowsky) oraz Remigiusz Wierzgoń (ReZigiusz).

Za globalną koncepcję i kreację kampanii oraz stworzenie kreatora smaku odpowiada agencja WPP All Stars, a adaptację powyższych na polski rynek przygotowała agencja Ogilvy. Zakupem mediów w ramach kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.