Kraj

Milka z loterią konsumencką - "Bądź sercem z naszymi i wygrywaj!"

Milka startuje z kolejną odsłoną kampanii realizowanej w sezonie skoków narciarskich.

Milka (Mondelez Polska), będąca oficjalnym sponsorem polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. Wykorzystując tę okazję, organizuje loterię konsumencką, która jest elementem kolejnej odsłony długofalowej kampanii prowadzonej pod hasłem „Milka. Sercem z naszymi”, uruchomionej wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2021/2022. W ogólnopolskiej loterii do wygrania są nagrody pieniężne w wysokości 100 tys. zł oraz 100 zł co godzinę. Akcja trwa od 1 lutego do 11 marca br. Losowanie nagrody głównej odbędzie się 28 marca br. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zakupić dowolny produkt marki Milka i umieścić paragon na stronie loterii
www.loteriamilka.pl. Działania PR projektu realizuje agencja Big Picture.