Kraj

Milka ze skoczkami

Mondelez Polska rozpoczął w tym sezonie strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim.

Milka ze skoczkami
Mondelez Polska, producent m.in. słodyczy pod marką Milka, prowadzi ogólnopolską kampanię pod hasłem: “Milka. Sercem z Naszymi”. W jej ramach organizuje konkurs konsumencki prowadzony we wszystkich sklepach sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska) na terenie kraju. Do wygrania są m.in. bilety na konkurs skoków w Zakopanem. Producent Milki rozpoczął w tym sezonie strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim – jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich Kadry A.

Za strategię kampanii, kreację oraz działania eventowe odpowiada agencja Event-factory, za działania digitalowe – agencja Sarigato, a za zakup mediów – dom mediowy Carat. Działania PR koordynuje agencja Big Picture, a materiały POS przygotowała firma Hasselford.

Do wygrania jest 77 biletów na konkurs skoków narciarskich w Zakopanem odbywający się w dn. 19-20 stycznia br., wraz kartami przedpłaconymi o wartości 2 tys. zł.