Kraj

Milka ze świątecznymi działaniami promocyjnymi

Marka Mondeleza zapewnia, że startuje z największą kampanią w tym roku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuQCxRPOwzOA%22%7D
Marka słodyczy Milka z portfolio Mondelez Polska startuje z kampanią świąteczną i zapewnia, że to najbardziej rozległe działania w tym roku. Akcja organizowana jest pod hasłem “Odkryj magię oczekiwania na święta”. Milka oddaje w ręce konsumentów delikatny kalendarz adwentowy oraz rusza z szeregiem świątecznych aktywacji.
Kampanii towarzyszy 60- i 30-sekundowy spot reklamowy, który można obejrzeć w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat, sieci kin Helios czy Multikino oraz w kanałach social media.
Dodatkowo z dniem otwarcia kalendarza, czyli 1 grudnia, wystartowały przygotowane przez agencję VML animowane filmy z piosenkami śpiewanymi przez bohaterów kalendarza, m.in. renifera, sowę, wiewiórkę i ciastka – piernikowego ludzika. Wszystkie utwory można usłyszeć w profilu facebookowym marki, kanale YouTube Milki oraz w bloku reklamowym tego serwisu, a także w rozgłośniach radiowych RMF i RMF Classic.  
Marka postawiła również na silne działania outdoorowe, za które odpowiada agencja Event Factory. Jedną z głównych atrakcji są 6,5-metrowe interaktywne kalendarze, będące symbolem całej kampanii. Do zabawy z nimi można się włączyć od 1 do 24 grudnia w Łodzi, Poznaniu i Katowicach. Kalendarze będą angażować mieszkańców w przestrzeni miejskiej przez 24 dni.
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Carat.