Kraj

Mindshare Polska współtworzy kampanię dla Haribo [wideo]

Pomysłodawcą konceptu jest brytyjska agencja Quitestorm.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FU_OglYw2yQY%22%7D
Wystartowała nowa komunikacja marki Haribo. Reklama pokazuje, że w każdym jest ukryta dziecięca radość i wystarczy paczka Złotych Misiów Haribo, aby ją wydobyć. – Chcieliśmy, by komunikacja nawiązywała do motta marki “Haribo smak radości dla dzieci i dorosłych”. Nowa reklama trafia w sedno – w prosty i zabawny sposób prezentuje charakter marki – komentuje Katarzyna Skrzypczak, brand manager Haribo.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare Polska. Pomysłodawcą konceptu jest brytyjska agencja Quitestorm, za produkcję odpowiada Hothead, a lokalną implementację – agencja Pakt.