Kraj

Marketing

Mindshare prezentuje Audience Origin, narzędzie do badania zachowań konsumenckich

Trzon Audience Origin stanowi badanie panelowe, a dane do niego zbierane są aktualizowane na próbie 1 mln respondentów z 74 krajów i stanowią istotne wsparcie w planowaniu komunikacji marketingowej.

Mindshare logo (PRNewsFoto/Mindshare)

Agencja mediowa Mindshare, współtworząca GroupM, zaprezentowała nową odsłonę globalnej platformy danych Audience Origin, opracowanej w celu głębszego, wielopłaszczyznowego zrozumienia konsumentów, ich wyborów i motywacji. Trzon Audience Origin stanowi badanie panelowe, co kwartał zasilające platformę świeżymi danymi stanowiącymi źródło insightów i inspiracji przy planowaniu lokalnych i regionalnych strategii komunikacji marketingowej. Dane aktualizowane są na próbie 1 mln respondentów z 74 krajów i stanowią istotne wsparcie w planowaniu komunikacji marketingowej klientów Mindshare.

Dane Audience Origin można segmentować i łączyć z innymi źródłami, np. dostarczonymi przez klienta typu first- czy third-party, co stwarza nowe możliwości dotarcia do bardzo precyzyjnie określonych grup odbiorców treści marketingowych. Dzięki stałemu dostępowi do panelistów, aspekty szczególnie interesujące reklamodawców mogą być pogłębiane w projektach badawczych typu deep dive, w których możliwe jest realizowanie wywiadów powracających, wśród osób o specyficznych cechach lub wpisujących się w określony profil.