Kraj

Mindshare wdrożył nowy system organizacji pracy

Dom mediowy Mindshare Polska zakończył reorganizację struktur. Zlikwidowano marki, pod którymi funkcjonowały dotąd specjalizacje, a wszystkie kompetencje agencji zebrano w...

Dom mediowy Mindshare Polska zakończył reorganizację struktur. Zlikwidowano marki, pod którymi funkcjonowały dotąd specjalizacje, a wszystkie kompetencje agencji zebrano w czterech obszarach – Client Leadership, Business Planning, Invention i Exchange.

Client Leadership odpowiada za kontakty z klientem, jest jego przewodnikiem po wszystkich usługach agencji. Jako client service directorzy za ten obszar odpowiadają Anna Bieńkowska, Ireneusz Ładygin (dotychczasowi szefowie teamów) i Anna Nowak, która awansowała na to stanowisko (wcześniej była media managerem).

Joanna Kazak, dotychczas także client service director, w nowej strukturze kieruje pracami Exchange. W tym obszarze Mindshare łączy kompetencje z zakresu optymalizacji, wdrażania i negocjacji. Kazak będzie teraz wspierała prace GroupM, czyli negocjacyjnej struktury agencji WPP.

Pracami Invention, czyli obszaru kreatywnego planowania, kieruje Anna Sakowicz, wcześniej szefowa działu internetowego Mindshare. W ramach Invention pracują dziś specjaliści dotąd związani z markami WOW (niestandardowe OOH) i Performance & Entertainment (produkcja, branded content).

Z kolei w Business Planning połączono m.in. kompetencje działu badań oraz Mindshare Consult, komórki doradztwa strategicznego. Kompetencje tego obszaru zdefiniowano jako przekładanie briefu klienta na język wyzwań marketingowych.

Reorganizacja polskiego oddziału jest konsekwencją globalnej reorganizacji sieci Mindshare. Jak mówi Adrian Kawecki, szef Mindshare Polska, celem wprowadzonych zmian jest przede wszystkim udrożnienie komunikacji z klientem, a jednocześnie zaangażowanie większych sił w pracę nad planowaniem komunikacji na potrzeby poszczególnych projektów. Agencja przez kilka ostatnich miesięcy testowała nowy model pracy. Pod koniec 2008 r. Mindshare pozyskało cztery nowe biznesy, m.in. Polskiej Grupy Energetycznej. (JN)