Kraj

Misiak Plusha wprowadza Miksa

W zamian za wyższe stawki niż w przypadku oferty na kartę operator umożliwia zakup telefonów od 1 zł.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZsOK9MEhEuY%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, pod wprowadzoną we wrześniu br. marką Plush, udostępnił także ofertę typu Mix. W zamian za wyższe stawki niż w przypadku oferty na kartę (prepaid) operator umożliwia zakup telefonów, w tym smartfonów, już od 1 zł.

Możliwe są doładowania za 30, 40, 50 i 60 zł. Trzy ostatnie zawierają rozmowy do wszystkich sieci komórkowych bez limitu (operator potrąca za nie z każdego doładowania 35 zł). Najniższe doładowanie za 30 zł umożliwia 300 minut rozmów (operator pobierze za nie 15 zł.). Dwa najwyższe doładowania (za 50 i 60 zł) zawierają nielimitowane SMS-y (operator pobiera 10 zł), w dwóch najniższych doładowaniach (za 30 i 40 zł) jeden SMS kosztuje 19 gr. Tylko najwyższe doładowanie zawiera pakiet transferu 1 GB danych (koszt 10 zł). W pozostałych doładowaniach transfer 100 Kb kosztuje 19 gr.

Klientom, którzy zdecydują się na ofertę Mix Plusha, operator proponuje zakup telefonów, np. smartfon LG F60 za 1 zł (12 doładowań po 50 zł i kolejne 12 po 100 zł), smartfon Samsung Galaxy Ace 4 LTE za 3 zł (12 doładowań za 60 i kolejne 12 za 120 zł) lub smartfon Nokia Lumia 635 też za 3 zł (12 doładowań za 50 zł i kolejne 12 za 100 zł). 

Klient podpisuje zobowiązanie na 12 doładowań konta np. kwotą 30 zł i na kolejne 12 doładowań kwotą 60 zł. Po pierwszych 12 doładowaniach (ale nie później niż 62 dni po zawarciu umowy) może zdecydować, że drugą część umowy przedłuży nie na 12, ale na 24 doładowania i wtedy ich wymagana kwota spada o połowę (czyli do 30 zł).

Wprowadzenie nowej oferty wspiera kampania reklamowa w mediach (m.in. w telewizji i internecie). Jej kreację przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, za produkcję odpowiada studio TFP, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Media Direction OMD.