Kraj

Mistrz szybowcowy reklamuje Bank Pekao [wideo]

Spot wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfmIKdTzKG6k%22%7D
Bank Pekao SA prowadzi kampanię reklamową, kolejną z serii “Bierz życie za rogi”, w której występuje Sebastian Kawa, piętnastokrotny mistrz świata w szybownictwie. W ten sposób bank promuje ofertę Kont Przekorzystnych z kontami oszczędnościowymi.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, za działania digitalowe – agencja Sales & More, za materiały reklamowe do kampanii digital – agencja Spot and Dot, za social media – Performance Media i ProziPix, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Fullsix Media. Film reklamowy wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano.