Kraj

Mitsubishi Outlander rusza z nową kampanią [wideo]

Schulz Brand Friendly adaptuje australijską kreację dla MMC Car Poland.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fl1IeSQFtHsg%22%7D
Nowa kampania marki promuje model Mitsubishi Outlander – siedmioosobowy SUV z napędem na cztery koła.   
Kampania jest prowadzona w ogólnopolskiej telewizji i w kanałach tematycznych. Emitowany spot to adaptacja australijskiej produkcji. Komunikację wspiera kampania radiowa, bazująca na przekazie spotu telewizyjnego.
 
Filmy zostały przygotowane przez agencję Schulz Brand Friendly, z którą Mitsubishi kontynuuje współpracę od ośmiu lat. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.