Kraj

Mitsubishi powiększa zespół marketingu i PR

Do teamu dołączają Jakub Zborowski i Piotr Osiński. Awansuje Małgorzata Kardynia.

Do działu marketingu i PR Mitsubishi Motors Polska dołączyły nowe osoby – Jakub Zborowski, który objął stanowisko specjalisty ds. marketingu dilerskiego, oraz Piotr Osiński zatrudniony jako specjalista ds. e-marketingu. Awans na specjalistkę ds. marketingu dilerskiego otrzymała też Małgorzata Kardynia.

Zborowski ma wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej i motoryzacji, które zdobywał w strukturach takich firm jak Interactive Solutions (grupa Saatchi & Saatchi), Havas Worldwide Digital Warsaw i Digital Wonderland (grupa Publicis). W Mitsubishi ma za zadanie wspierać dilerów w planowaniu i realizacji działań marketingowych, a także wspomagać pracę doradców sieci dilerskiej.

Osiński doświadczenie zdobywał, pracując m.in. w Bio Product Center w Chicago oraz Agito.pl.