Kraj

Mitsubishi promuje nowego Outlandera

Kampanię przygotowały Schulz Brand Friendly i Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtugGaYX555k%22%7D
Rozpoczęła się kampania nowego Mitsubishi Outlandera. W komunikacji położono nacisk na przestronność, niezawodność oraz ekskluzywne wnętrze i nowoczesną linię nadwozia.

Działania reklamowe – zaplanowane na październik – prowadzone są w telewizji, prasie, internecie i radiu.

Koncepcję kreatywną oraz produkcję przygotowała agencja Schulz Brand Friendly. Za planowanie kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.