Kraj

Mitsubishi z pierwszą w tym roku kampanią TV

MMC Car Poland, importer aut marki Mitsubishi, prowadzi pierwszą w tym roku ogólnopolską kampanię reklamową w telewizji. Jej główny przekaz...

MMC Car Poland, importer aut marki Mitsubishi, prowadzi pierwszą w tym roku ogólnopolską kampanię reklamową w telewizji. Jej główny przekaz komunikacyjny to możliwość zakupu samochodu Mitsubishi za 1/3 ceny (w kredycie 3×33 proc., 0 proc. odsetek i 0 proc. prowizji).

Komunikacja dotyczy modelu Lancer w wersji sedan i sportback. W kampanii wykorzystane zostaną: TVN, TVP1 i TVP2 oraz stacje tematyczne. Uzupełnieniem kampanii TV są działania obejmujące: internet, prasę codzienną, tygodniki oraz tytuły lifestyle’owe, radio ogólnopolskie i stacje lokalne.

Za przygotowanie kampanii od strony kreatywnej odpowiada agencja Schulz. Zakupem mediów zajął się Starcom, który od października przejął budżet marketingowy Mitsubishi w Polsce (TV, prasa, radio oraz internet). Wcześniej

markę Mitsubishi obsługiwał MPG – umowa z tym domem mediowym wygasła z końcem września. (BG)