Kraj

Mlekpol aktywizuje konsumentów

W kolejnej odsłonie kampanii marka Maślanki Mrągowskiej z portfolio firmy przekonuje, że "Telefon nie jest do jedzenia".

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 1 lipca, marka Maślanki Mrągowskiej z portfolio Mlekpolu wystartowała z letnią kampanią, zachęcającą do oderwania się od świata wirtualnego. Marka namawia do letniego wspólnego gotowania i celebrowania posiłków. Zachęca m.in. do skorzystania z przepisów na koktajle letnie – można je odczytać ze strony internetowej, do której zaprowadzi konsumentów QR kod zamieszczony na opakowaniu. Aktywacja paragonu na stronie pozwala wziąć udział w konkursie, w którym wygrać można urządzenia do przygotowania i przechowywania zdrowych posiłków.
Pomysłodawcy kampanii podkreślają, że wspólne gotowanie i spożywanie posiłków to okazja, by przedyskutować wszystkie rodzinne ważniejsze wydarzenia, lecz też okazja do oszczędności.
Kampania SM Mlekpol rozpoczęła się wraz z początkiem lipca. W ramach zintegrowanych działań w polskich miastach na billboardach oraz citylightach pojawią się materiały zachęcające do wspólnego gotowania i spożywania posiłków. Informacje dotrą do odbiorców także za pomocą działań media relations przy wsparciu autorytetów z dziedzin dietetyki i psychologii. Również na stronie internetowej niejembyleczego.pl eksperci podzielą się wiedzą. Akcja została rozszerzona o komunikację “Telefon nie jest do jedzenia” w postaci kreatywnych postów.

Za strategię, ideę i prowadzenie kampanii odpowiada agencja Red8 Digital.