Kraj

Mlekpol wspiera markę Łaciate wielokanałową kampanią

Kreację przygotowała agencja Leo Burnett Warszawa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvQNVBWmlPM8%22%7D
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie i agencja Leo Burnett Warszawa przygotowały wielokanałową kampanię promującą mleko Łaciate, która będzie obecna w digitalu, social mediach, telewizji oraz na nośnikach OOH.  
To pierwsza kampania przygotowana przez agencję dla klienta po wygraniu przetargu na długoterminową obsługę strategiczno-kreatywną. Kampania ma charakter wizerunkowy i zachęca do sięgania po mleko Łaciate.
Na potrzeby kampanii agencja przygotowała spot telewizyjny w wersji 30- i 15-sekundowej. Ich emisję zaplanowano w kanałach, także tematycznych, należących do stacji TVP, Polsat i TVN. Działania promujące Łaciate będą prowadzone na Facebooku i w popularnych serwisach internetowych, takich jak Noizz Food, Interia, Blix, oraz na nośnikach OOH. W ramach całego przedsięwzięcia agencja Leo Burnett przygotowuje także nową stronę internetową marki.
W dotychczasowym dorobku agencji znajdują się kampanie zrealizowane dla mleka Łaciate oraz Serków Łaciatych. Oba projekty zrealizowano jesienią 2016 r.