Kraj

Mobile Formats tworzy nową markę Mobime

Nową spółką mobilemarketingową zarządzają Radosław Całka i Ewa Tenczyńska.

Mobile Formats tworzy nową markę Mobime
Mobime ma specjalizować się wyłącznie w reklamie mobilnej i mobile marketingu. Przejmie tym samym część kompetencji, które do tej pory znajdowały się w ofercie Mobile Formats.

– Chcemy w ten sposób wyraźnie zaznaczyć obszar, w jakim działamy. Przede wszystkim zajmujemy się organizacją kampanii reklamy mobilnej, a nie projektami angażującymi finansowo konsumentów, takich jak loterie SMS-owe – mówi Tenczyńska, obecnie członek zarządu Mobime, a wcześniej account director w Mobile Formats.

Spółka chce oprzeć swoją ofertę m.in. na dobrej jakości bazach danych o konsumentach, usłudze full service (kreacja projektu, zaplecze technologiczne, post buy) i ścisłej współpracy z operatorami telekomunikacyjnymi.

– Rynek reklamy mobilnej dopiero się tworzy, a samo medium jest wciąż w komunikacji marketingowej pewnym novum. Z szacunków wynika, że rynek tego typu usług będzie rósł, a największą dynamikę osiągnie w 2012 r. – mówi Tenczyńska.

Tenczyńska pracowała poprzednio jako członek zarządu i account director w spółkach MNI Premium i EL2. Wcześniej była dyr. sprzedaży ds. klientów bezpośrednich w Brokerze FM (obecnie Grupa RMF) i dyrektorem reklamy TV-guide’ów w Wydawnictwie Bauer. Pracę zaczynała w Eurozecie, gdzie była doradcą w RRM, domu sprzedaży czasu reklamowego w stacjach radiowych grupy (Radio Zet). Następnie pełniła funkcję menedżera zespołu handlowego w Biurze Reklamy TVP.