Kraj

Modivo otworzyło pierwszy sklep stacjonarny

W warszawskiej Galerii Młociny otworzył się salon marki należącej do platformy Eobuwie.pl.

W warszawskiej Galerii Młociny otwarto zaawansowany technologicznie salon Modivo. Oferta tej należącej do Eobuwie.pl platformy e-commerce z modą premium od teraz jest dostępna również stacjonarnie.
Salon Modivo koncepcyjnie zbliżony jest do tego, co oferują sklepy spod szyldu Eobuwie.pl. Główny nacisk położony został na doświadczenie zakupowe klienta i obsługę premium. Na odwiedzających czekają udogodnienia: m.in. możliwość zamawiania rzeczy bezpośrednio z przymierzalni czy cyfrowe rekomendacje produktów pasujących do wybranych stylizacji.
Eobuwie.pl uruchomiło własny e-commerce z modą premium w marcu 2019 r. Obecnie Modivo jest dostępne nie tylko w Polsce, ale i na 10 rynkach zagranicznych. Do tej pory marka funkcjonowała tylko online. W rozwoju Modivo Eobuwie.pl stawia na docieranie do nowej grupy konsumentów i rozwijanie unikatowego customer experience. Stąd decyzja o udostępnieniu oferty także stacjonarnie.
Sklep znajduje się na dwóch poziomach i ma ponad 2,5 tys. mkw. powierzchni. Do dyspozycji konsumentów przygotowano 65 tabletów do składania zamówień i przeglądania oferty. Będzie ona prezentowana także łącznie na 94 ekranach multimedialnych oraz na manekinach. W jednym miejscu klienci otrzymają duży wybór – wraz z butami (sklep Eobuwie.pl zlokalizowany jest na parterze) to ponad 250 tys. produktów.
Do dyspozycji konsumentów będzie również konsjerż, który będzie kompletował zamówienie i dostarczał wybrane produkty bezpośrednio do przymierzalni, a także doradzał w wyborze.