W walentynki sklep internetowy Moliera 2 wyświetlił na fasadzie budynku Spektrum Tower przy rondzie ONZ niestandardowe życzenia o powierzchni ponad 500 mkw. Reklama w duchu real-time marketing powstała we współpracy z agencją Braughman Group Media, z którą marka robiła już niestandardowe projekty. Przedstawiała emotikony trzech par oraz hasło “#MiloscUkrzydla”. –
Cieszy nas bardzo fakt, że reklama w krótkim czasie zyskała bardzo dużą popularność w kanałach social media – powiedziała Agnieszka Majczyk, PR & marketing director Moliera2.com. Akcja walentynkowa jest częścią ogólnopolskiej kampanii OOH, która zasięgiem obejmuje obecnie 8 miast i ponad 15 wielkoformatowych powierzchni.
– Kampania OOH będzie kontynuowana także w kolejnych miesiącach zarówno na siatkach wielkoformatowych, jak i na nośnikach LED. Jest to kontynuacja naszej strategii, w której reklamy OOH odgrywają bardzo ważną rolę – dodała Agnieszka Majczyk.