Kraj

Moliera 2 z kolejną niestandardową akcją OOH

Walentynkowy projekt powstał we współpracy z agencją Braughman Group Media.

Moliera 2 z kolejną niestandardową akcją OOH
W walentynki sklep internetowy Moliera 2 wyświetlił na fasadzie budynku Spektrum Tower przy rondzie ONZ niestandardowe życzenia o powierzchni ponad 500 mkw. Reklama w duchu real-time marketing powstała we współpracy z agencją Braughman Group Media, z którą marka robiła już niestandardowe projekty. Przedstawiała emotikony trzech par oraz hasło “#MiloscUkrzydla”. –

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZy73A1ZA8-s%22%7D
Cieszy nas bardzo fakt, że reklama w krótkim czasie zyskała bardzo dużą popularność w kanałach social media – powiedziała Agnieszka Majczyk, PR & marketing director Moliera2.com. Akcja walentynkowa jest częścią ogólnopolskiej kampanii OOH, która zasięgiem obejmuje obecnie 8 miast i ponad 15 wielkoformatowych powierzchni.

– Kampania OOH będzie kontynuowana także w kolejnych miesiącach zarówno na siatkach wielkoformatowych, jak i na nośnikach LED. Jest to kontynuacja naszej strategii, w której reklamy OOH odgrywają bardzo ważną rolę – dodała Agnieszka Majczyk.