Kraj

Momentum Worldwide ociepla wizerunek Scrabble

Ruszyła całoroczna kampania dla marki pod hasłem "Słowne potyczki".

Momentum Worldwide ociepla wizerunek Scrabble
W celu ocieplenia marki Scrabble i dotarcia do młodych konsumentów została opracowana zintegrowana strategia komunikacji, wykorzystująca popularne wśród młodych ludzi mechanizmy socjalizacji, rywalizacji, zabawy językiem oraz powrót mody na gry planszowe. W przygotowanie i prowadzenie akcji dla Scrabble zaangażowane są agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide i agencja public relations Weber Shandwick.
Osią komunikacji jest serwis www.slownepotyczki.pl. Użytkownicy mogą zakładać tam grupy wokół swoich ulubionych słów, zapraszać do nich znajomych i zabierać słowa innym grupom, zwiększając swoją wartość punktową. Dodatkowo w ciągu roku w serwisie będą przeprowadzane akcje specjalne, w których użytkownicy będą mogli wzbogacić swoje grupy o słowa rzadkie, nieznane czy zapomniane. Każda akcja specjalna będzie zakończona wyjątkową nagrodą dla grupy najbardziej aktywnych graczy.  
W ramach wsparcia zabawy online po raz pierwszy Scrabble pojawiły się w polskiej wersji w Facebooku. Momentum Worldwide prowadzi działania adresowane do polskich fanów na globalnym fan page’u Scrabble. Akcję tę wspierają działania PR prowadzone przez agencję Weber Shandwick, kampania radiowa i online oraz eventy pozwalające przenieść rywalizację w internecie do świata realnego.
Partnerami kampanii są Empik.com oraz Polska Federacja Scrabble. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Hypermedia Isobar. Scrabble jest brandem z portfolio firmy Mattel.