Zagranica

Mondelez chce nauczyć ludzi smakowania

Firma chce czerpać z dokonań nauk behawioralnych przy zachęcaniu konsumentów do delektowania się produktami.

Mondelez International ogłosił, że ma w planach korzystanie z ustaleń nauk behawioralnych, żeby zachęcić konsumentów do smakowania swoich produktów, a nie tylko do ich żucia i łykania.
Mondelez na debacie IGD w Londynie ogłosił, że będzie inwestował w swoje produkty w formie przekąsek, żeby móc komunikować je jako zdrową alternatywę dla przekąsek. Do roku 2020 r. firma chce do każdego z produktów z portfolio dodać składniki odżywcze albo składniki pełnoziarniste.
Działanie jest związane również z alarmującymi danymi o wskaźnikach otyłości, szczególnie w Stanach i Wielkiej Brytanii.
Dane dotyczące zachowań konsumentów mają przełożyć się na strategię komunikacyjną, która ma sprzyjać również edukacji na temat diety i właściwego trybu życia.

(Marketing Magazine)