Kraj

Mondelez Polska wprowadza Milka darkmilk

Działania reklamowe obejmują TV, digital, billboardy oraz akcje samplingowe.

Mondelez Polska wprowadza Milka darkmilk
Mondelez Polska wprowadza na rynek nową czekoladę Milka darkmilk w trzech smakach: ciemna czekolada mleczna, a także warianty z kawałkami migdałów oraz kawałkami solonego karmelu. Nowość różni się szatą graficzną i procesem produkcji. Milka darkmilk wykorzystuje nową masę czekoladową, która zawiera więcej masy kakaowej.

Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszyć będzie silne wsparcie mediowe, PR-owe oraz sprzedażowe. W sklepach pojawiły się dedykowane materiały POS, w czerwcu ruszyły akcje samplingowe, w sklepach, kawiarniach, księgarniach i kinach. Ruszyła także kampania TV, digitalowa i billboardowa.


Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Za adaptację kreacji odpowiadają agencje Carla Zuri oraz Hasselford. Obsługę social media powierzono agencji Starcom. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Milka darkmilk jest częścią Cocoa Life – autorskiego programu Mondelez International dotyczącego zrównoważonej uprawy ziaren kakaowca. Jego celem jest zapewnienie stabilnego łańcucha dostaw kakao przy jednoczesnym zabezpieczeniu lepszej przyszłości farmerów, ich rodzin i społeczności. Do końca 2017 r. inicjatywa objęła 120 500 farmerów oraz przyczyniła się do zasadzenia ponad miliona drzew. Logo Cocoa Life na przedniej stronie opakowań Milka