Kraj

Monika Kostecka account directorem w Scholz & Friends Warszawa

Objęła stanowisko w zespole odpowiedzialnym za obsługę sieci dyskontów Aldi.

Monika Kostecka account directorem w Scholz & Friends Warszawa
Monika Kostecka, dotychczas account supervisor, awansowała na stanowisko account directora w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Objęła stanowisko w zespole odpowiedzialnym za obsługę sieci dyskontów Aldi. Do jej obowiązków będzie należeć: zarządzanie 15-osobowym zespołem, całościowa obsługa Aldi w zakresie ATL, BTL i digital, koordynowanie prac związanych z budową wizerunku marki i strategią komunikacji oraz prowadzenie bieżących projektów i budżetu. Raportować będzie bezpośrednio do Magdaleny Korczak, client service director w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).

Kostecka ma prawie 20-letnie doświadczenie w reklamie i marketingu. Karierę rozpoczęła w dziale marketingu po stronie klienta w nieistniejącej już sieci francuskich hipermarketów Geant. Następnie pracowała w dziale marketingu niemieckiej sieci hipermarketów Real. Od 2009 r. związana jest z rynkiem agencyjnym, przez prawie 10 lat z agencją Saatchi & Saatchi, w której najpierw jako account executive, a następnie account supervisor pracowała dla jednego klienta – sieci hiper- i supermarketów Carrefour. Zajmowała się
całościową obsługą tego klienta w zakresie BTL i ATL oraz zarządzaniem 10-osobowym zespołem. W kwietniu 2018 r. dołączyła do agencji Scholz & Friends Warszawa na stanowisko account supervisora. Początkowo pracowała w warszawskim oddziale agencji, następnie przeprowadziła się do Katowic, gdzie odpowiedzialna była za otwarcie filii agencji i jej nowe biuro – powstał tam kilkunastoosobowy zespół obsługujący w pełnym zakresie gazetki handlowe oraz CMS dla niemieckiej sieci dyskontów Aldi.