Zagranica

Morrisons stawia na emocje

Na Wyspach startuje kampania po raz pierwszy przygotowana dla sieci detalicznej przez Publicis London.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8xPODcYxToI%22%7D
Na Wyspach sieć Morrisons wystartowała z pierwszą kampanią przygotowaną przez Publicis London. Agencja wygrała przetarg na obsługę kreatywną sieci na początku tego roku. Kampania ma na celu odświeżenie wizerunku marki, wprowadzenie elementu emocji i komunikowanie wspólnego posiłku jako pretekstu do spotkania rodziny i przyjaciół. W spocie tak wielu ludzi chce zasiąść do stołu, że jako krzeseł używają wszystkiego, co znajdują pod ręką: zabawki, piłki i pufy. W roli głównego dania występuje pieczona gicz jagnięca, w reklamie pojawiają się również hasła dotyczące tradycji.
Na kampanię składają się cztery spoty telewizyjne. Działania będą miały również odsłony w radiu, prasie i mediach społecznościowych. Kolejna odsłona kampanii ruszy po świętach i potrwa do 28 kwietnia. Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy MEC.

(Campaign)