Zagranica

Mother tworzy w Wielkiej Brytanii autonomiczną agencję projektową

Na dziesięciolecie otwarcia biura w Nowym Jorku agencja otwiera autonomiczne biuro, które będzie zajmowało się designem i projektowaniem.

Agencja Mother otwiera w Wielkiej Brytanii autonomiczną agencję projektową. Termin otwarcia łączy się z obchodami 10-lecia otwarcia biura agencji w Nowym Jorku.
Specjalnie dedykowany zespół w ciągu ostatnich 18 miesięcy świadczył usługi projektowe dla różnych klientów, w tym Diageo, Coca-Coli, Nike – jako część Mother London. Teraz postanowił się wyodrębnić z całej grupy, tworząc niezależną agencję, będzie miał również szansę pozyskiwać kolejnych klientów.
Na czele Mother Design London staną Dan Broadwood oraz Christian Cervantes. Broadwood, który rozpoczął  karierę w McCann London, dołączył do Mother w 2009 r. i został dyrektorem strategicznym – pracował do 2015 r. m.in. nad repozycjonowaniem Stella Artois i PG Tips. Cervanter dołączył do Mother New York w 2010 r., a do biura w Londynie przeniósł się w marcu 2015 r. jako dyrektor kreatywny. Wcześniej pracował dla Ogilvy & Mather Brand. Projektował m.in. dla Coca-Cola Zero i koordynował wizualną strategię One Brand dla Coli.

(Campaign)