Przetargi

Moxie Interactive wygrała obsługę budżetu Lovi

Agencja interaktywna Moxie Interactive, należąca do grupy ZenithOptimedia, wygrała przetarg na obsługę marki Lovi należącej do Canpol Babies. Lovi to...

Agencja interaktywna Moxie Interactive, należąca do grupy ZenithOptimedia, wygrała przetarg na obsługę marki Lovi należącej do Canpol Babies. Lovi to akcesoria dla niemowląt i młodych matek. Celem przetargu było wybranie agencji, która przygotuje rozwiązania interaktywne i strategię obecności w internecie dla produktów tej marki. W konkursie poza Moxie brały udział dwie agencje, których nazw nie podano. Efekty współpracy Moxie i Canpol Babies będą widoczne w internecie w I kwartale 2009 r. Prawdopodobnie lokalne projekty Moxie Interactive zostaną zaadaptowane również na pozostałych rynkach europejskich, na których marka Lovi jest już obecna. Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, nie została ujawniona. (JD)