Kraj

MRM//McCann dla KFC w obszarze digital [wideo]

Serwis, który ruszył na początku października, jest wspierany przez kampanię displayową - pre-rolle w YouTube i posty sponsorowane w Facebooku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkchDD3Vsu2g%22%7D
MRM//McCann zrealizował w obszarze digital kampanię #KeepItReal dla najmłodszych klientów KFC. Mogą oni dołączyć do zabawy w specjalnym serwisie Keepitreal.pl i pokazać innym swoje pasje. Jest to pierwszy tak duży projekt digitalowy zrealizowany przez McCann Worldgroup dla KFC.

Serwis, który ruszył na początku bm., jest wspierany przez kampanię displayową – pre-rolle w YouTube i posty sponsorowane w Facebooku.