Przetargi

MSZ chce promować Polskę w social mediach

Planuje działania w kontekście polskiej prezydencji w Radzie EU i Euro 2012.

Ministerstwo Spraw Zagranicznych prowadzi przetarg na kampanię w internecie skierowaną do internautów anglojęzycznych. Działania prowadzone będą w związku z polskim przewodnictwem w Radzie Unii Europejskiej oraz organizacją mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA Euro 2012. Oba te wydarzenia mogą wzmocnić pozytywny wizerunek Polski w świecie. W związku z tym konkurs obejmuje opracowanie projektu kampanii promocyjnej przed tymi dwoma wydarzeniami, w ich trakcie i po nich, w oparciu o oficjalny portal promocyjny Polski www.poland.gov.pl, zintegrowane z nim serwisy tematyczne oraz profile Poland.gov.pl w serwisach społecznościowych (Facebook, Twitter, Flickr itp.).

Projekt kampanii powinien uwzględniać integrację z działaniami promocyjnymi podejmowanymi przez departament dyplomacji publicznej i kulturalnej MSZ na oficjalnym portalu promocyjnym Polski oraz w serwisach tematycznych, w szczególności www.polishhighfliers.pl. Kampania powinna być realizowana przede wszystkim w zachodnioeuropejskich mediach internetowych, z możliwością rozszerzenia na rynek amerykański. MSZ oczekuje projektu kampanii niestandardowej, wykorzystującej nowoczesne narzędzia e-PR i e-marketingu (m.in. marketing wirusowy, SEM).

Zainteresowani udziałem w konkursie mogą zgłaszać wnioski o dopuszczenie w przetargu do 19 maja br., a gotowe projekty – do 17 czerwca br.