Kraj

MTV przymierza się do kanału dla kobiet, rozbuduje rodzinę Nickelodeon

W tym roku portfolio MTV Networks Polska może powiększyć się nie tylko o kanał Spike, ale także o nową stację dla kobiet oraz nowe kanały Nick Jr. i Nickelodeon HD.

MTV Networks Polska chce w najbliższym czasie powiększyć swoje portfolio o kilka nowych kanałów. Przymierza się do uruchomienia w Polsce rozrywkowej stacji kierowanej do kobiet.

Jak mówi Monika Chojnacka-Maścianica, dyrektor programowa MTV Networks Polska i wiceprezes ds. rozrywki MTV Networks International Emerging Markets, będzie to pilotażowy projekt w naszym regionie.

Przypomnijmy, że Polska jest jednym z kluczowych rynków koncernu. Na razie przedstawiciele MTV nie podają szczegółów na temat nowej stacji. W tym roku ma także rozwinąć się rodzina kanałów pod marką Nickelodeon. Będą to Nickelodeon Jr. i Nickelodeon HD. Wśród nowych marek telewizyjnych MTV może pojawić się także kanał akcji Spike.