Kraj

MullenLowe Warsaw autorem kampanii herbat Big-Active

Produkcją zajął się dom produkcyjny WatchOut Studio. Reżyserię powierzono Martynie Iwańskiej, a zakup mediów domowi mediowemu MediaCom Warszawa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FiWYKPDEkPFU%22%7D
W debiutującym z początkiem października spocie reklamowym marka Big-Active zaprasza konsumentów do odkrywania nowego wymiaru przyjemności. Kampania promocyjna herbat zielonych potrwa do połowy listopada w najbardziej popularnych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VoD i na YouTube. Za kreację spotu odpowiada agencja MullenLowe Warsaw. Produkcją zajął się dom produkcyjny WatchOut Studio. Reżyserię powierzono Martynie Iwańskiej, a zakup mediów domowi mediowemu MediaCom Warszawa.

Nowa reklama to także okazja do zaprezentowania efektu niedawnej metamorfozy opakowań herbat zielonych w wariancie ekspresowym.