Kraj

Reklama

Top news

MullenLowe Warsaw odpowiedzialna za kampanię Wilkinson Sword w regionie

Media kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.

Pod hasłem “Celebrating Your Style” ruszyła kampania z okazji 250-lecia marki Wilkinson Sword należącej do Edgewell Personal Care Poland. Oprócz Polski działania, które przygotowała agencja MullenLowe Warsaw, prowadzone są w m.in. w Czechach, na Węgrzech i w krajach bałtyckich.

W aktywacji konsumenckiej marka zachęca do zakupu Wilkinson Sword, przesłania swojego zdjęcia i pochwalenia się swoją stylizacją oraz odpowiedzi na pytanie “Dlaczego mój styl jest najlepszy?”. Stylizacje prezentowane są na stronie WWW marki. Do wygrania jest 250 nagród (hulajnogi, smartwatche i zestawy słuchawek). Akcja wspierana jest dodatkowo komunikatami w punktach sprzedaży. Po wakacjach mężczyźni, którzy prześlą najciekawsze stylizacje z wykorzystaniem Wilkinson Sword, zostaną bohaterami kampanii i pojawią się na nośnikach OOH w centrach miast w Warszawie, Pradze i Budapeszcie. Ta część działań będzie realizowana pod hasłem “Pokaż swój styl na mieście”. Do kampanii w każdym z krajów zaangażowano także influencerów. Ponadto prowadzona jest ona w social mediach.

Jubileuszowa kampania Wilkinson Sword jest realizacją globalnej parasolowej komunikacji “250 Years by Your Side”, jednak za wszystkie pomysły realizowane w regionie odpowiada MullenLowe Warsaw. Media kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker.