Kraj

MullenLowe Warsaw z nową platformą komunikacji dla marki Jameson

Marka kontynuuje współpracę z ambasadorem Piotrem "Kędziorem" Kędzierskim.

MullenLowe Warsaw z nową platformą komunikacji dla marki Jameson
Jameson (Wyborowa Pernod-Ricard) wystartował z nową platformą komunikacji stworzoną przez agencję MullenLowe Warsaw. Działania prowadzone są pod hasłem “Szukaj swoich”.

Ze względu na prawne ograniczenia reklamy alkoholu w Polsce komunikacja marki odbywa się głównie w mediach społecznościowych oraz w kanałach off i on trade. Nowa kampania składa się z serii krótkich filmów.

– Naszą whiskey traktujemy bardzo poważnie, ale jako marka mamy też do siebie spory dystans. Dlatego w nowej komunikacji jeszcze mocnej stawiamy na humor, ale również na storytelling i autentyczność. W przypadku krótkich form w mediach społecznościowych jest to wyzwanie. Ale czujemy, że wspólnie z agencją udało nam się stworzyć content, który nie tylko zwróci uwagę użytkowników social mediów, ale też ich zaangażuje i pozwoli się uśmiechnąć – dodaje Jakub Niebelski, brand manager Jamesona.

W nowej kampanii marka kontynuuje współpracę z ambasadorem Piotrem “Kędziorem” Kędzierskim. W filmach wyreżyserowanych przez Piotra Matejkowskiego zobaczymy: barbera Kajetana Szweda z Towarzystwa, menedżera
innego warszawskiego barber shopu Michała “Miha” Gonczarskiego oraz Michała Saksa, piwowara i współzałożyciela kraftowego Ale Browaru z Trójmiasta. W najbliższych miesiącach marka planuje kolejne odsłony kampanii oraz przedstawienie kolejnych ambasadorów z obszarów działania marki.

Za strategię, kreację i realizację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw. Produkcję filmową zrealizowało studio Prime Time, a media samodzielnie zakupiła Wyborowa Pernod-Ricard.