Kraj

MullenLowe z akcją dla Ballantine's

Startuje "Kropla prawdy" - serial internetowy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fx6iTMUHQEpc%22%7D
Marka Ballantine’s wystartowała ze specjalnym projektem promocyjnym. We współpracy z agencją MullenLowe Warsaw powstał internetowy serial fabularny w konwencji kina noir. Celem projektu jest  przekazanie Polakom wiedzy o whisky w angażujący sposób.
Serial składa się z pięciu odcinków, które są emitowane na fanpage’u marki w Facebooku oraz na kanale YouTube. Serial wspiera internetowa kampania promocyjna autorstwa MullenLowe Warsaw.
Scenariusz serialu stworzyła agencja MullenLowe Warsaw wraz z reżyserem Tomaszem Kapuścińskim, który wspólnie z Karoliną Lewicką (Konqubinat) stanął za kamerą. Za produkcję serialu odpowiedzialne było studio Oto Film, a wsparcie PR kampanii zapewniła agencja MSL Group. Budżetu projektu nie podano.