Zagranica

Müller Dairy znowu zarządza przetarg kreatywny

Müller Dairy zaledwie cztery miesiące po emisji bardzo drogiej kampanii ogłasza nowy przetarg na budżet wart 25 mln funtów.

Przetarg jest następstwem odejścia z firmy dwóch top menedżerów – CEO UK Gharry’ego Ecclesa i dyrektora marketingu Lee Rolstona. W wyniku tej nieprzyjemnej historii marketer rozstał się również ze swoją główną agencją TBWA\London.

Współpraca z agencją przetrwała zaledwie 11 miesięcy, bo TBWA zdobyła ten budżet w przetargu w lutym ub.r., bijąc VCCP. Kampania, którą przygotowała TBWA, była emitowana w październiku. Jej bohaterami były animowane postaci Yogi Bear i Muttleya.

Kampania o wartości 20 mln funtów miała przykuć uwagę konsumenta, twierdził wówczas Rolston, ale miesiąc po jej debiucie odszedł z firmy, która przeżywała wówczas duże problemy finansowe. W efekcie z pracy zrezygnowała również TBWA, gdyż marketer rozważał zmianę strategii.

(brandrepublic.com)