Kraj

Multikino startuje z ofertą rodzinną

Sieć Multikino organizuje akcję promującą rodzinne celebrowanie wyjść do kina.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwG5cFvVpzHo%22%7D
Aneta Todorczuk-Perchuć, aktorka filmowa i teatralno-musicalowa, z mężem Marcinem Perchuciem i dziećmi – córką Zosią i synkiem Stasiem, oraz blogerzy parentingowi prowadzący blog Oczekujac.pl – Maria i Jakub Paskowie z córką Gabrysią, zostali ambasadorami akcji “Rodzina do kina” realizowanej w sieci Multikino.
Celem jest zachęcenie rodzin z dziećmi do wspólnego spędzania czasu w kinie oraz popularyzowanie oglądania filmów na dużym ekranie.
W ramach współpracy przy akcji “Rodzina do kina” ambasadorzy będą uczestniczyli w seansach filmowych objętych akcją i recenzowali obejrzane produkcje familijne. Pierwszym filmem, który wspólnie zrecenzowali, jest animowana komedia “Kung Fu Panda 3”.
Akcja ma umożliwiać rodzicom kupno biletu w niższej cenie (o 3 zł mniej od ceny normalnej). Bilety rodzinne mogą być nabyte maksymalnie przez dwoje rodziców lub opiekunów. Oferta obowiązuje przez cały tydzień na seanse rozpoczynające się do godziny 17, na filmy familijne 2D i 3D bez ograniczeń wiekowych.  
W ramach akcji “Rodzina do kina” na wielkim ekranie można zobaczyć m.in. “Zwierzogród” oraz “Kung Fu Panda 3”. Natomiast w kolejnych miesiącach rodzice z dziećmi będą mogli obejrzeć np. “Angry Birds Film”, “Gdzie jest Dory?” czy “Epokę lodowcową: Mocne uderzenie”.