Kraj

Multikino z kampanią "Zatrać się w niezwykłych opowieściach"

- Kino jest jednym z ostatnich miejsc, w którym podczas oglądania filmu nie rozpraszają nas inne ekrany i powiadomienia z urządzeń mobilnych - podkreśla Sebastian Wojna, kierownik działu marketingu Multikina.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6njGxrnqerE%22%7D

Sieć kin Multikino rozpoczyna kampanię wizerunkową “Zatrać się w niezwykłych opowieściach”, która na podstawie badań naukowych przeprowadzonych przez University College London i Vue Entertainment pokazuje, że wyjście do kina może być dla nas dobre i pomóc w odejściu od narastającej presji bycia cały czas online. Film, którego lektorem jest polski muzyk Bartosz Waglewski znany jako Fisz, pokazuje widzom, jak cenne jest zagubienie się w świetnej opowieści. 

– Okazuje się, że kino jest nie tylko jednym z ostatnich miejsc, w którym podczas oglądania filmu nie rozpraszają nas inne ekrany oraz powiadomienia z urządzeń mobilnych, ale badania pokazują, że jest ono dobre dla widzów. Ta kampania jest dla nas bardzo ważna, bo dzięki niej możemy uświadomić odbiorcom korzyści płynące z oglądania filmów na wielkim ekranie. Cały czas inwestujemy w zapewnienie najwyższej jakości foteli, ekranów i dźwięku oraz nieustannie staramy się zapewnić widzom jak najlepsze wrażenia podczas seansów na wielkim ekranie – wyjaśnia Sebastian Wojna, kierownik działu marketingu Multikina.

Kampania potrwa dwa miesiące. Film “Zatrać się w niezwykłych opowieściach” jest dystrybuowany we wszystkich kinach sieci, na stronie WWW oraz w mediach społecznych Multikina. Kampania reklamowa obejmuje internet, prasę i outdoor oraz billboardy w wybranych miastach i metroboardy w warszawskim metrze. Spot wizerunkowy będzie emitowany w internecie, w tym na YouTube. Równolegle prowadzone będą działania z zakresu PR i influencer marketingu.

W spocie ukrytych jest aż 38 odniesień do filmów z całego świata. Fani Multikina na portalu Facebook.com mogą wziąć udział w konkursie i sprawdzić swoją filmową wiedzę.

Za komunikację kampanii “Zatrać się w niezwykłych opowieściach” odpowiada dział marketingu Multikina – Aleksandra Siedlecka (działania w internecie – social media, strona WWW i newsletter), Magdalena Cieplińska (adaptacja materiałów na polski rynek, planowanie i zakup mediów) oraz Natalia Kaleta-Nguyen (komunikacja z mediami, współpraca z ekspertem oraz z blogerami i Influencerami).