Kraj

Reklama

Murale w kampanii Electroluxa od LiquidThread

LiquidThread odpowiada za projekt murali oraz współpracę z podcasterami, Zenith za strategię, planowanie i zakup mediów. Kreację ogólnopolskiej kampanii przygotowała Cut The Mustard.

W ramach kampanii marki Electrolux #gotowaniebezmarnowania, promującej ideę less waste oraz zdrowe odżywianie, agencja LiquidThread (Publicis Groupe) przygotowała projekty murali, które powstaną w czterech miastach Polski. W realizację kampanii zaangażowane są agencja kreatywna Cut the Mustard oraz Zenith (Publicis Groupe), który odpowiada za strategię, planowanie oraz zakup mediów.

Oprócz działań w kanałach digital, social mediach, podcastach, telewizji i prasie tematycznej idea #gotowaniebezmarnowania będzie widoczna również na muralach, które powstaną w kwietniu i maju, kolejno w czterech polskich miastach: Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku i Warszawie. Na każdym z murali umieszczony będzie QR kod, przez który można przenieść się na stronę z prostymi wskazówkami na gotowanie w sposób less waste.

W powstanie kampanii zaangażowane są agencje Publicis Groupe – LiquidThread odpowiada za projekt murali oraz współpracę z podcasterami, Zenith za strategię, planowanie i zakup mediów. Kreację ogólnopolskiej kampanii przygotowała Cut The Mustard.